Κι άλλη δίαιτα Express

ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ

Μπορείτε να φάτε 1/2 κιλό καρότα, 1/2 κιλό ντομάτες, 3 μήλα ή τρία αχλάδια, 500gr. άπαχο γάλα, 3 γιαούρτια 0% λιπαρά, 200gr. φιλέτο μπακαλιάρου, 200 gr. κοτόπουλο χωρίς πέτσα. Read more »

Φυτική Δίαιτα

Πρωινό για όλες τις μέρες: 1 καφέ, 1 φλιτζάνι γάλα με 2 κουταλιές corn flakes

 

Δευτέρα: Γεύμα: 1 κιλό πεπόνι, 1 φλιτζάνι ζωμό χορταρικών, 1 καφέ. Βραδινό: Το ίδιο.

Τρίτη: Γεύμα: 1 μερίδα φακές, 1 πράσινη σαλάτα χωρίς λάδι. Βραδινό: Το ίδιο. Read more »

Δίαιτα Συντήρησης 4 ημερών

1η ΜΕΡΑ

Πρωί: Στεγνά δημητριακά, 1 φλυτζάνι γάλα αποβουτυρωμένο, καφές ή τσάι.
Γεύμα: Χορτόσουπα με βάση ζωμό κρέατος, σαλάτα του σεφ.
Βραδινό: 1 φλυτζάνι σπαγέτο, αχνιστά κολοκύθια, πλήρες ψωμί, φρέσκα φρούτα. Read more »

ΔΙΑΙΤΑ FAST

ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ


Πρωί: 2 ακτινίδια, 1 καφέ ή τσάι, χωοίς ζάχαρη.
Γεύμα: 1 μερίδα μοσχάρι βοαστό, 1 σαλάτα μαρούλι με μια
κουταλιά λάδι και ξίδι.
Βοαδινό: 1 αυγο βραστό, 1 σαλάτα πράσινη, 1 ντομάτα.

ΤΕΤΑΡΤΗ Read more »

Δίαιτα 600 θερμίδων ημερησίως

ΔΕΥΤΕΡΑ: Πρωινό: 1 καφέ με 1/2 κουταλάκι ζάχαρη, 1 φρυγανιά μικρή.

Γεύμα και βραδινό: Σαλάτα όση θέλετε με λίγο λάδι, 1 μικρό τριγωνάκι τυρί light, 1 αυγό.

 

ΤΡΙΤΗ: Πρωί: Καφέ ή τσάι με 1/2 κουταλάκι ζάχαρη και λίγο γάλα. Read more »

Δίαιτα Express

ΠΡΩΙΝΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ

Ένα φλυτζάνι καφέ χωρίς ζάχαρη, 1φλ. του τσαγιού γκρέιπ φρουτ.

ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ

Γεύμα: 1 μεγάλη πράσινη σαλάτα με λεμόνι και 1 κουταλιά ελαιόλαδο, 2 αυγά ποσέ, 1 φέτα τυρί του τοστ άπαχο.

Βραδινό: 1 γιαούρτι 0% λιπαρά, ένα φρούτο εποχής. Read more »

Δίαιτα Ομορφιάς

ΠΡΩΙΝΟ

1 μέτριο πορτοκάλι, 2 ψημένες φέτες ψωμί ολικής αλέσεως, 250 κυβ. εκ. αποβουτυρωμένο  γάλα, τσάι (προαιρετικό).

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ

60 γρ. γαριδούλες βραστές, καρότα σοτέ, μπρόκολα με λεμόνι, 30 γρ. ψωμί ολικής αλέσεως, 1/2 μέτρια μπανάνα.

ΒΡΑΔΙΝΟ Read more »

<<Ομαδική>> Δίαιτα

Σ’ αυτή τη δίαιτα μπορείτε να φάτε αρκετές ποσότητες από τα παρακάτω φαγητά.

 

ΠΡΩΤΗ-ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ

Όλη την ημέρα μπορείτε να φάτε πατάτες βραστές ή τηγανητές.

ΤΡΙΤΗ-ΤΕΤΑΡΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ ΜΕΡΑ

Ρύζι βραστό με λίγο βούτυρο και γιαούρτι. Read more »

Δίαιτα για όσους τρώνε… όρθια

Είναι μια δίαιτα με λίγες θερμίδες (περίπου 1.100) που βασίζεται στην γρήγορη προετοιμασία. Συμβουλή: Πίνετε πολλά αφεψήματα κατά της ημέρας.

 

Πρόγευμα: Καπουτσίνο με υποκατάστατο ζάχαρης, μπριός.

Γύρω στις 10.00: 100γρ. χυμό λαχανικών.

Γέυμα: Ένα σάντουιτς με ομελέτα με σπανάκια (ή μοσχαρίσιο κρέας, λεμόνι και 2 μανιταράκια), τοματοχυμό με λεμόνι, αλάτι και πιπέρι. Read more »

Diaita Express 3 ημερών

Ορισμός – Diaita Express

Η Cleveland Clinic τριήμερη διατροφή είναι πολύ χαμηλή σε θερμίδες δίαιτα (VLCD) ήγρήγορο πρόγραμμα απώλειας βάρους που πρέπει να ακολουθείται, όπως το όνομα δείχνει, για τρεις ημέρες. Υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα (π.χ., συγκεκριμένα λαχανικά, χοτ ντογκ, παγωτό βανίλια, και κράκερ με χαμηλά λιπαρά), που πρέπει να τρώτε σε συγκεκριμένες ημέρες κατά τη διάρκεια των τριών ημερών, αν και ορισμένες εκδόσεις της δίαιτας επιτρέπουν τις αντικαταστάσεις. Οι περισσότερες εκδόσεις στο Internet από αυτήν την διατροφή σας υπόσχονται μια £ 10 (4,5 kg) απώλεια βάρους κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων ημερών, ή £ 40 (18 kg), εφόσον η δίαιτα ακολουθείται για ένα μήνα. Η δίαιτα Κλίβελαντ είναι κυρίως διαθέσιμη στο Διαδίκτυο.

 

Προέλευση – Diaita Express Read more »