Δίαιτα Orac

Κάντε κλικ στην φωτογραφία για να δείτε το διαιτολόγιο!

diaita orac 300x212 Δίαιτα Orac

Σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε για την δίαιτα orac!

H δίαιτα orac είναι μια αντιοξειδωτική δίαιτα η οποία έιναι κατάλληλη για αυτούς που συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα βάρους παρ’ όλες τις προσπάθειες που έχουν καταβάλει ώστε να καταφέρουν να χάσουν κιλά. Επίσης είναι πολύ βατή για κύριους και κυρίες που έχουν απαιτητικό πρόγραμμα.

 

 Τι ακριβώς είναι η δίαιτα orac και πως λειτουργεί

Η δίαιτα αυτή έχει έναν δείκτη γνωστό ως ORAC ο οποίος μπορεί να μας δείξει ποιο τρόφιμο μπορεί να καταπολεμήσει τις ελεύθερες ρίζες και σε τι βαθμό. Είναι σχεδόν ο ίδιος τρόπος όπως όταν ελέγχουμε πόσες θερμίδες έχουμε και τι τρόφιμα πρέπει να φάμε (ή να μην φάμε για να τις καταπολεμήσουμε) με τη διαφορά πως ο δείκτης ORAC μετράει το πόσο αντιοξειδωτικές τροφές χρειαζόμαστε ώστε να επανέλθει ο οργανισμός στα κανονικά (χαμηλά) επίπεδα οξείδωσης. Μπορούμε να πούμε πως ο ORAC είναι το νόμισμα του αντιοξειδωτικής απαίτησης του οργανισμού.

 

Τι είναι οι ελεύθερες ρίζες που πρέπει να καταπολεμήσουμε?

Οι ελεύθερες ρίζες απειλούν τις βασικές ζωτικές οργανικές μας λειτουργίες. Η μεγάλη ποσότητα ελεύθερων ριζών οδηγεί
στο οξειδωτικό στρες το οποίο με τη σειρά του είναι μία από τις αιτίες για πολλές εκφυλιστικές ασθένειες όπως ο καρκίνος, ο διαβήτης και καρδιαγγειακά νοσήματα. Κάθε φαγητό προσφέρει αντιοξειδωτικές ουσίες οι οποίες μπορούν να ελαττώσουν ή και να καταστρέψουν τις ελευθερες ρίζες. Και όπως είπαμε πριν η δίαιτα με τον δείκτη orac μας δείχνει το πόσο άμυνα μας λείπει από τον οργανισμό μας.

 

Πόσες ORAC μονάδες χρεάζεται ένας άνθρωπος? Και πόσες χρειάζομαι εγώ?

Σύμφωνα με τον Αμερικάνικο Οργανισμό Γεωργίας μια φυσιολογική διατροφή πρέπει να περιέχει 3.000 με 5.000 μονάδες καθημερινά. Όπως ξέρουμε και όπως είναι λογικό όμως κάθε ανθρωπος είναι διαφορετικός και μπορεί να χρειάζεται ξεχωριστό ποσοστό μονάδων (όπως γίνεται και με τις θερμίδες).

 

Πότε χρειάζεται να “πάρω” παραπάνω από αυτές τις μονάδες ORAC?

Πρώτα πρέπει να εξεταστούν διάφορα κριτήρια για το πόσο μονάδες πρέπει να προμηθευτείτε. Κριτήρια όπως: αν είστε καπνίζοντας ή μή, αν κοιμάστε σωστά ή όχι, έκθεση σε παράγοντες υψηλής οξείδωσης (χημικά στα τρόφιμα, ραδιενέργεια, μολύνσεις κλπ). Σε τέτοια παραδείγματα πρέπει στην διατροφή σας να συμπεριλάβετε παραπάνω αντιοξειδωτικές ουσίες!

 

Μπορείτε να μου πείτε μερικά οφέλη αυτής της δίαιτας?

Το πιο θετικό αποτέλεσμα είναι πως βοηθάμε τον οργανισμό και ενισχύουμε τις ζωτικές του λειτουργίες. Όπως και ο κάθε σκοπός όλως των διαιτών θα έχουμε φυσιολογικό βάρος και περισσότερο ευεξία. Γενικά αυτή η δίαιτα μας βοηθάει πολύ στο να νιώθουμε πιο “ζωντανοί” γεμάτοι ενέργεια.

 

Συμβουλεύτηκα τον γιατρό μου και αυτή η δίαιτα έιναι ό,τι πρέπει για μένα. Αλλά είναι εύκολη στην εφαρμογή της?

Η δίαιτα αυτή σας συμβουλεύει με τροφές υψηλές σε αντιοξειδωτικές ουσίες που μπορείτε εύκολα να καταναλώσετε σε οποιδήποτε σημείο. Φρούτα και ξηροί καρποί είναι μερικές βασικές τροφές που θα βρείτε στο διαιτολόγιο σας.

 

 

 

Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Comments are closed.